Jak dokonać reklamacji w naszym sklepie?
Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
- Adres: rêver Sabina Hajdo-Piórek, ul. Ignacego Mościckiego 6, Brzesko 32-800
- E-mail: reklamacje@rever.com.pl
- Telefon: +48 788 188 084
Zachęcamy do skorzystania z naszego formularza reklamacji.
Jeśli pismo reklamacyjne przygotowujesz samodzielnie, zaleca się podanie w opisie reklamacji:
- Numeru zamówienia
- Informacji i okoliczności dotyczących reklamacji, w szczególności daty ujawnienia niezgodności towaru z umową (wady)
- Pożądanego sposobu rozstrzygnięcia reklamacji: wymiana lub naprawa
- Lub gdy te formy są niemożliwe lub zbyt uciążliwe do realizacji zgodnie z treścią ustawy o prawach konsumenta: zwrot reklamacyjny lub obniżenie ceny
- Danych kontaktowych składającego reklamację
Odpowiemy na Twoją reklamację najszybciej, jak będzie to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze reklamacji? Zapoznaj się z naszym Regulaminem.