Polityka reklamacji

Jak dokonać reklamacji w naszym sklepie?

  • Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład: 
    • pisemnie na adres: rêver Sabina Hajdo-Piórek, ul. Ignacego Mościckiego 6, Brzesko 32-800; 
    • w formie elektronicznej na adres: reklamacje@rever.com.pl;
    • lub w formie telefonicznej pod numerem telefonu: +48 602 239 626.

Zachęcamy do skorzystania z naszego <formularza reklamacji>. 

  • Jeśli pismo reklamacyjne przygotowujesz samodzielnie, zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: 
    • numeru zamówienia;
    • informacji i okoliczności dotyczących okoliczności reklamacji, w szczególności daty ujawnienia niezgodności towaru z umową (wady);
    • pożądanego sposobu rozstrzygnięcia reklamacji: wymiana lub naprawa;
    • lub gdy te formy są niemożliwe lub zbyt uciążliwe do realizacji zgodnie z treścią ustawy o prawach konsumenta: zwrotu reklamacyjnego lub obniżenia ceny;
    • danych kontaktowych składającego reklamację;
  • Odpowiemy na Twoją reklamację najszybciej, jak będzie to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze reklamacji? Zapoznaj się z naszym Regulaminem.  

Dołącz do naszego Newslettera i zyskaj dostęp do wyjątkowych okazji na Black Friday, dostępnych wyłącznie dla naszych subskrybentów 🖤

Klikając „zapisz” wyrażam chęć zapisu do newslettera, w celu otrzymywania informacji marketingowych o promocjach, kodach rabatowych i najnowszych produktach sklepu. Wiem, że zgodę w każdej chwili mogę odwołać.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Sabina Hajdo-Piórek działająca pod firmą rêver Sabina Hajdo-Piórek NIP: 8691960639, REGON: 362688622