Polityka reklamacji

Jak dokonać reklamacji w naszym sklepie?

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

Zachęcamy do skorzystania z naszego formularza reklamacji.

Jeśli pismo reklamacyjne przygotowujesz samodzielnie, zaleca się podanie w opisie reklamacji:

  • Numeru zamówienia
  • Informacji i okoliczności dotyczących reklamacji, w szczególności daty ujawnienia niezgodności towaru z umową (wady)
  • Pożądanego sposobu rozstrzygnięcia reklamacji: wymiana lub naprawa
  • Lub gdy te formy są niemożliwe lub zbyt uciążliwe do realizacji zgodnie z treścią ustawy o prawach konsumenta: zwrot reklamacyjny lub obniżenie ceny
  • Danych kontaktowych składającego reklamację

Odpowiemy na Twoją reklamację najszybciej, jak będzie to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze reklamacji? Zapoznaj się z naszym Regulaminem.

Zapisz się do Newslettera i odbierz voucher podarunkowy 20 zł na pierwsze zakupy 🖤

Klikając „zapisz” wyrażam chęć zapisu do newslettera, w celu otrzymywania informacji marketingowych o promocjach, kodach rabatowych i najnowszych produktach sklepu. Wiem, że zgodę w każdej chwili mogę odwołać.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Sabina Hajdo-Piórek działająca pod firmą rêver Sabina Hajdo-Piórek NIP: 8691960639, REGON: 362688622