Tak, za pośrednictwem firm kurierskich InPost oraz DPD.
Do 7 dni roboczych.
- Przelew tradycyjny,
- Przelewy 24 ( karta kredytowa, Blik, przelew).
W zależności od wybranej opcji dostawy:
DPD 16 zł ,
kurier InPost 15 zł,
paczkomat 15 zł,
pobranie Inpost 20 zł,
DPDP 25 zł.
7 dni od daty otrzymania przesyłki.
Produkt należy odesłać w terminie nie przekraczającym 7 dni od czasu otrzymania zamówienia, dołączając do przesyłki formularz zwrotu oraz rachunek za zamówienie. Link do formularza znajduje się w mailu potwierdzającym zakup oraz mailu z informacją o zrealizowanie zamówienia. Zwracany towar należy zapakować w oryginalne pudełko.
Reklamację prosimy kierować na adres mailowy: kontakt@rever.com.pl
W opisie konkretnego produktu znajdują się jego dokładne wymiary.
Tak, istnieje możliwość uszycia produktu, pod konkretne wymiary oraz inne indywidualne prośby. Produkt, który szyty jest na zamówienie nie podlega zwrotom. Czas oczekiwania na spersonalizowane zamówienie ustalane jest indywidualnie.
- Mailowo: kontakt@rever.com.pl;
- telefonicznie pod numerem: 602 239 626;
- osobiście w naszej siedzibie: I. Mościckiego 6, 32-800 Brzesko.
Tak, klient ponosi koszt dostawy.
Tak, każde nasze zamówienie pakowane jest w eleganckie, wytłaczane pudełko, przewiązane ozdobną wstążką.
Tak, w zakładce “akcesoria” można wybrać bon podarunkowy na dowolną kwotę.